Αναπαλαίωση Mini Cooper

Σχετικά με το έργο

Παλιό διαχρονικό παραδοσιακό αγγλικό mini cooper!

Το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο όταν το έφεραν στην Autopaint ήταν σε απελπιστική κατάσταση.

1ο στάδιο – ξεσκούριασμα – στοκάρισμα – αστάρωμα

Α. Ξεκινήσαμε με την κλασσική διαδικασία του ξεσκουριάματος και του στοκαρίσματος. Μπορεί να ακούγεται απλό αλλά δεν είναι. Για το ξεσκούριασμα χρησιμοποιήσαμε διαβρωτικό person’s φιλικό με το περιβάλλον και για το στοκάρισμα χρησιμοποιήθηκε στόκος Nexa Autocolor γεμιστικός εφαρμoζόμενος σε όλες τις επιφάνειες που είχαν πρόβλημα.

Β.Τελειώνοντας με την προηγούμενη διαδικασία περάσαμε στην επόμενη φάση η οποία είναι το επωξικό αστάρι για αντιμετώπιση της μη έκθεσης της λαμαρίνας στην σκουριά. Στη συνεχεία ρίξαμε το κλασσικό γεμιστικό αστάρι της Nexa Autocolor για περαιτέρω προστασία της πλέον γυμνής λαμαρίνας από την προεργασία.

2ο στάδιο – αρχική βαφή

Αφού τρίψαμε το αστάρι πλέον ,περάσαμε στοπρώτο στάδιο της βαφής ρίξαμε δηλαδή στο αυτοκίνητο μία πρώτη απόχρωση παρόμοια με αυτήν που ήθελε ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
Αυτό έγινε για τρείς λόγους: Πρώτον το αυτοκίνητο ήταν εργοστασιακά σε απόχρωση μπορντώ, οπότε δεν θέλαμε να υπάρχει σημείο του αυτοκινήτου που να μαρτυρά κάτι τέτοιο.
Δεύτερον με αυτόν τον τρόπο είδαμε τυχόν ατέλειες οι οποίες δεν φαινόντουσαν με το αστάρι και οι οποίες θα θέλανε μια κάποια περαιτέρω προεργασία όπως για παράδειγμα ένα τελικό στοκάρισμα.
Και τρίτο και τελευταίο προσφέραμε στο αμάξι μια επιπλέον προστασία και αντοχή.

3ο στάδιο – τελική βαφή

Στο τελικό στάδιο έχουμε πλέον να ασχοληθούμε με τις τελικές αποχρώσεις
Ο Ιδιοκτήτης ζήτησε να γίνει διχρωμία δηλαδή βάψαμε το κάτω μέρος του αμαξώματος με ένα σκούρο μπλέ μεταλλικό χρώμα αποχρώσεως της mini cooper όπως έβγαινε τότε και ο ουρανός βάφτηκε με ένα ασημί μεταλλικό εκείνης της περιόδου.

Το μόνο διαφορετικό σε αυτό το αυτοκίνητο είναι οι λωρίδες που ήθελε ο πελάτης.

Ήθελε να κάνει κάτι το διαφορετικό για να δείχνει πιο σπορ χωρίς όμως να χάσει τη διαχρονικότητά του.